Grazia Russia

Интервюто накратко:

Роб за „Затъмнение“:
Не мисля, че тези филми са само за момичета. Има много бойни сцени и каскади в „Затъмнение“. Момчетата ги харесват, нали? Хората смятат, че романтичните филми са за момичета, но аз съм на друго мнение. Всеки, който се е влюбвал някога може да открие нещо във филма. Намирам Сагата за много реалистична и мисля, че „Затъмнение“ ще бъде интересен за всички.

Роб за Кристен:
Това, което харесвам особено в нея е че е като мен – не е замаяна от феновете и им обръща внимание. Остава вярна на себе си и е много умна за годините си. С всеки филм става по-зряла. Повреме на снимките на „Затъмнение“ осъзнах, че тя е израснала много и се е превърнала в истинска жена. И, разбира се, е много по-лесно да се работи с човек, с когото си работил и преди. Разбираме се без думи. Мога да кажа на Кристен за всичките си проблеми. Но всъщност няма нужда, защото тя е в същото положение в каквото съм и аз. На Кристен наистина й пука за мен и аз съм благодарен за това. Тя е най-честният и искрен човек, когото някога съм срещал. За съжаление в Холивуд тези качеста не са много популярни. Всеки мисли за своята собствена изгода и е много готина, че все още можеш да срещнеш хора като Кристен. Тя винаги слуша и дава добре съвети, извън своите лични интереси.

Роб за вечната любов:
Идеята ми се струва странна. Толкова е скучно да прекараш целия си живот с един и същ човек. (смее се)

Роб за партитата:
Не съм затворен като героя си. В Лондон нямам проблеми да изляза в заведение с приятели. Различно е в LA. Там е трудно да убедиш някого да дойде с теб на бар през делничните дни. 

Източник

Вашият коментар

