Vampires Rock! More Twi-messages for Miley Cyrus

Бяхме публикували мненията на Роб, Кристен и Тейлър затова , че Майли Сайръс направи изказване в което каза, че не харесва въмпири. Ето статията тук.

Ето какво мислят за това и :

Stephenie Meyer: „Аз не харесвах вампири, преди да почна да пиша за тах. Аз бях толкова против въмпирите. Може би тя ще ги захаресва когато стане на 30, както мен.“

Peter Fracinelli: „За мен не е нужно да бъда голям фен на вампирите, но аз обичам книгите създени от Stephenie Meyer . Обичам когато не виждаш зъбите. Това не е филм на ужасите, нo това е без значение .“

Elizabeth Reaser: „Аз винаги съм била фен на въмпирите откато бях малко момиченце. Обичах всичко в книгите на Anne Rice . Може би Майли не ги харсва, защото сега вампирите са толкова популярни и това е дразнещo за нея.

Kellan Lutz: „Тя не ме е сращала. Аз бих променил мнението и за вампирите. Сигурен съм. Имам си мои начини.“

Ashley Greene: „Това е толкова нечестно, защото аз харесвам нейнте песни …Отивам да покажа на Майли силата на “ Здрач“.

E! Online UK

Вашият коментар

