Интервю с Роб от New Magazine

Винаги е имало спекулации относно отношенията ти с Кристен Стюарт. Какво всъщност става между вас?
Кристен и аз изживяхме огромно приключение заедно. Никой друг не може да разбере през какво преминахме последните няколко години. Когато сме заедно се разбираме толкова добре, че не е нужно да обясняваме какво мислим. Кристен е чудесно момиче.

Ти си в средата на цялата истерия около „Здрач“. Как се справяш с това?
Не е трудно да си в моята позиция! Грижат се добре за теб и не е нужно да полагаш усилия, за да направиш каквото и да е. Нямам от какво да се оплача. Всъщност си е един много добър живот.

Жените постоянно ли се прехласват по теб?
Не! Но и аз не се опитвам да привличам внимание. Също не искам да разочаровам момичетата, които си мислят, че съм много готин и внимателен, което не съм. Все още съм срамежлив, въпреки че и това е привлекателно.

Можеш ли да излезеш без да те преследва тълпа?
Да. Просто избягвам да ходя в популярни заведения в Лондон и Лос Анджелис. Толкова съм уморен последните няколко месеца, че вече не мога да си пердставя ходене по клубове и купонясване. Повечето вечери заспивам в 10, защото съм изтощен. Прекарвам повечето от времето си в хотелски стаи, слушайки музика, четейки сценарии или свирейки с приятели. Но скоро имах възможността да прекарам известно време в Лондон, където снимах „Бел Ами“ и бях приятно изненадан, че успях да се разхождам по улиците без да привличам внимание. Беше чудесно. Не мога да го правя в Щатите. Хората ми казват, че Париж е същия, така че може да прекарам и там малко време! Чтетейки френски вестник в кафене и пушейки. Опитвам се да спра да пуша, затова забравете частта с пушенето. (смее се)

Твойте фенки биха искали да знаят по какво приличаш на Едуард.
И аз бих искал. (смее се) Притежава някои прилики в това, че не съм добър в романтиката. В „Новолуние“ Едуард оставя Бела без никакво обяснение, защото парви това, което е най-добро за нея. Всички правим тези досадни грешки във връзките си. Веднъж скъсах с момиче само защото не мислех, че ще се получи между нас. И аз също съм бил зарязван без обяснения. Също мисля, че ми липсва финес, що се отняся до жените. Предава се твърде лесно, дори и да съм привлечен от някого.

Защо мислиш, че хората са толкова обсебени от „Здрач“ филмите?
Има огромно напрежение за момента, в който Бела и Едуард ще станат интимни. Има голяма вълнение в наблюдаването на развитието на тяхната връзка и къде ще ги отведе. Иска ти се очакването ад е непоносимо и в „Затъмнение“ Едуард е по-отворен и уверен в себе си. Той също е и по-уязвим и по-малко суров към всичко. Беше ми по-интересно като актьор да изиграя този Едуард.

В последния си филм „Не ме забравяй“ играеш ядосан тиинейджър. Беше ли бунтар на тези години?
Не мисля че съм бил, ядосан като тиинейджър, вапреки че ще призная, че бях объркан и обезсърчен. Предполагам, че съм имал своите моменти на бунт. Основното е да намериш себе си, да определиш амбициите и целите си в живота. Моят опит не беше различен от този на приятелите ми – всички искахме да променим света, да направим нещата по-добри, да оставим своя отпечатък. Тогава изръстваш разочарован и отчаян, сега се опитвам да си наслаждавам повече на моментите и да не се стресирам. Не е нужно да променяш света, за да бъдеш щастлив.

Загрижен ли си, че ролята ти на Едуард и славата ще те превърнат в еднотипен актьор?
Вижте как реагира публиката на хората. Колкото по-малко те виждат толкова по-добре. Докато се придържаш към парвенето на стойностни филми, името ти не започва с „незначителна знаменитост“. Отнема много, за да изградиш кариера като на Джони Деп, например. Хората не го съдят, заради поведението му, а обръщат внимание на работата му. Трябва много дисциплина и криене, за да се постигне това.

Какво ще си мислиш след 10 години за живота си сега?
Че е било едно приятно откачено време в живота ми и че е трябвало да бъде по-забавно за мен. Мисля, че едва сега започвам да се наслаждавам на всичко около славата. 

source

Вашият коментар

