Interview with Rob

Играеш безсмъртен. Как се справяш с рожденните си дни?
Да играя вампир ме кара да се чувствам, така все идно остарявам все по-бързо. На всеки 6 месеца се връщам на сета и ме питат „Какво си правил? Изглеждаш с година по-стар.“. И така се чувствам. Навърших 24, а се чувствам на 35.

Има още време докато „Здрач“ сагата свърши. Но как мислиш, че ще се чувстваш, когато приключи?
Между филмите винаги забравям колко харесвам този герой. Винаги е комфортно и интересно да се върнеш пак към Едуард. Мога да го развивам и усложнявам с всеки филм. Но е трудно да мислиш за това, като цялостно изживяване. Всичко се случи толкова бързо. Ще ми отнеме около 10 години да го разбера.

Снима „Бел Ами“, снимаш „Вода за слонове“ и ти предстои „Зазоряване“. Изглежда сякаш работиш нон-стоп. Няма ли да имаш скоро почивка?
Не още. Може би след „Зазоряване“, но не чувствам, че имам нужда от почивка. Цялата ми работа е като ваканция, не е много тежка поне.

Чувстваш ли се понякога самотен?
Така мисля, защото работя по цял ден. Един вид живея изолиран живот. Всичките разговори, които водя са на една и съща тема, а хората диктуват наина, по който трябва да се държа.

Кой е най-старнният въпрос, който някога са ти задавали?
Постоянно ме питат дали вярва във вампири, а аз не вярвам. Веднъж ме попитаха какъв цвят е четката ми за зъби и аз не можах да си спомня.

Как беше да целуваш Кристен в „Затъмнение“. Знам, че сте добри приятели, така че това трябва да е малко странно.
Ние сме много близки приятели, но не бих казал, че беше странно. Приключихме една целувка и беше малко горещо и имаше момент на тишина и тя каза „Ааа, току що се целунахме… откачено.“ И после трябва да го направим отново и отново и след известно време става някак механично.

Би ли бил част от връзка като тази в „Затъмнение“?
Няма начин. Ужасен съм в това. Не мога да понасям дори хората да си крещят един на друг. Най-малкия признак за конфликт и съм си заминал веднага.

Източник

Вашият коментар

