Interview with Rob

Още от самото начало си сравняван с Джеймс Диин. Това ласкае ли те?
Не знам… Всъщност съм решил да го приемам като комплимент. Но знам, че никога не бих могъл да заема мястото на Джеймс Диин. Още повече, че филмовия свят се е променил толкова много, че хора като него и Марлон Брандо не съществуват вече. Понякога само имената им им осигуряваха контрол над даден филм, сега вече не е така.

Не си ли изплашен, че ще си останеш Едуард завинаги?
Ако разбирам правилно, винаги ще бъда сравняван с някой друг. Всъщност разбарх, че изречението „Заплатата на един актьор зависи от успеха на предишния му филм.“ е доста вярно.

Преди време каза в ТВ предаване, че Кристен Стюарт е бременна…
Единствените пъти, когато отговарям така, са когато искам да избегна манипулациите, които медиите понякога могат да направят. Ако не отговарям сериозно, не могат и да ме атакуват сериозно. Това е тактика.

Чeтеш ли фен поща?
Понякога. Мисля, че някои писма не стигат до мен. Изненадан съм, че не съм получавал смъртни заплахи досега. (усмихва се)

Кое е най-неприличното предложение, което си получавал от фен?
Ще го запазя в тайна. Съмнявам се, че тя беше в нормално състояние на мозъка, когато ми го направи.

За три години трябва ад си чул почти всичко за себе си.
Невероятни неща. Спал съм с толкова много хора и толкова много момичета са бременни от мен. Но след известно време хората спират да вярват на тези неща. За щастие.

Най-забавното ти преживяване?
Беше скоро. Случи се докато снимах „Вода за слонове“, в който ми партнира Рийс Уидърспуун. Имахме сцина със слонове, но имаше толкова много папараци, че беше невъзможно да се снима. Феновете, които чакаха за автографи се ядосаха и изгониха папараците. Тиинейджъри накараха едри типове да се махнат. Бях толкова благодарен.

В „Затъмнение“ играеш Едуард за 3-ти път. Страхуваш ли се, че ще се повториш?
Колкото повече се доближава до персонажа, толкова повече се отпускам, добавям нови неща и поемам рискове. Проблема при Едуард е, че не остарява.

Със заплатите, които получаваш, направи ли луди неща? Като например да си купиш колата на мечтите ти?
Не. Нямам страст за колите. Не виждам смисъла в това да похарча пари за кола. Дори за дрехите не ми пука особено – нося едни и същи неща през цялото верме. Но си купих няколко китари.

source

Вашият коментар

