Роб говори за „Затъмнение“, музика и колежките му Рийз, Ума и Кристен

Robert Pattinson in OK! Turkey

ONCE AGAIN: ROBERT PATTINSON

 

Робърт Патинсън отново е по новините след, като излезе наи- скорошния му филм „Затъмнение”. В това инетрвю младия актьор говори за Ума Трман и Рийз Уидърспуун, актрисите с които той работи по двата си нови филма и как той работи с възлюбената му Кристен Стюърт.
Според това което чуваме ти си толкова комичен на сета, Taylor Lautner казва, че е трябвало да заснема няколко пъти, заради твоите шеги.
Найстина , аз не съм толкова смешен (смях) той е просто майтапчия. Тези слухове се разпространяват, така че аз няма да изглеждам много ядосан в интервюта. (по – шумен смях)
 Но това не изглежда ли като карикатура , ти си романтичен вампир, а Тейлър е мускулест варколак? Ти сигурно се смееш на това, когато камерите са изключини?
Да това е забавн факт, но какво е по смешно от това в действителност, аз трябва да бъда мускулест колкото него .(смях) Аз не мога да отида до гимнастически салон, какво мога да направя.
Кое прави този филм (Затъмнение) забавен за теб?
Аз мисля, че увеличаването на броя на актьорите. В първите два филма има само две двойки, не повече. Този път каста  се увеличи и всеки имаше важна част в историята. Това означава голям каст с малки роли. Също в този филм има грандиозни бойни сцени за разлика от др. два филма.

Коя е твоята любима сцена в този филм?
Тази сцена, в която Бела целува Джейкъб. Тя се връща, за да пойска прошка и Едуард проявява разбиране. Аз мисля, че това е прекрасен момент. Това е само една сцена в целия филм, където аз мога да се индефицирам с Едуард. Не мисля че има много мъже, които биха го направили, за мен тази сцена е знак, че Едуард е добър човек.
Но това не е ли гадно, да гледаш как друг целува и прегръща момичето, което обичаш?
Да, но той винаги е прав ..(липсваща сцена)… обещава, че ще направи всичко ако тя го поиска. Това е една от основните теми  в  Eclipse. Едуард и казва, че той никога няма да я остави отново, той стои зад обещанието си.Той нямя какво да направи, но чака, за да види дали Бела ще се върне про него ил не.

Вярваш ли в преди – брачния секс?
Аз мисля,че това е епоха, в която всички правят секс, (силен смях), но го прикриват.Малко хора следват превилата и не правят секс преди брака. Идеята,че една жена трябва да се мотае винаги с нейния мъж е смешна.Не харесвам това че мъжете и жените действат неискренно, само за де се покажат или да търсят достойният/ достойната. Ако си найстина дженталмен, ти ще действаш като такъв така или иначе.

Ти казваш „ Това е постижение да е секси без секс”  за филм. Мислиш ли, че това е важно за една връpка?
Това изречение е отговор на аргументите. Имаше твърдение, че „филмът е трябвало да бъде секси, но те никога не правят секс.“ Казах „Защо е трябвало да бъде секси?“ Също така, когато става въпрос за тези мигове, изпълнени с очакване, има някои разголености и това е защото това  Здрач е филм, с толкова много фенове. Всички обичат този момент, когато те виждат, дали любовта на някого е достатъчно силна, или не. Страхът от секс прави филма по-привлекателен. Ако двете страни не са правили секс преди, този страх е два пъти по – голям и има четири книги, написани за него, твърде дебели книги. Мисля, че хората искат да останат в този момент за дълго време.

Има ли нещо, което запазваш в ума си, когато играеш герой? Какво мислиш за Едуард?
Не много, защото всичко се развива по естествен начин.Той е някой , който мрази себе си, мисли си,че не е достатъчно добър, за нищо и не мисли че има право да живее. Всичките му действия отразяват това. Така че ти трябва да спреш  да мислш и да действаш по това, което е написано. Но тъй като филма се движи напред нещата стават по-лесни за Едуард и трябва да погледнем назад и се радваме за него. Едуард е античен-герой, като в същото време е и един супер герой, който не приема, че е той. … (Липсващи изречения) … Той винаги иска да остане скромен и не иска да разбере света, че той е различен, защото той самият се  мрази.
Как се почувства, когато чу песента във филма, която ти направи?
Това може да звучи странно , но аз гледах Twilight поредицата от началото до края, за първи път миналата седмица. Излъчваха я  по телевизията. Докато гледах  филма си мислех как така приехте да има моя песен във саунтрака. Преди аз не мислех, че тази поредица ще бъде популярена. Ако знаех, че  ще е толкова популярна , бих се тревожил, за това и няма да приема да сложат моя песен в  саундтрака. Ако не бях го направил преди и сега ако те ме помолят да го направя , нямаше да приема.  Директор Catherine Hardwicke е използвала песента на толкова ключова сцена, аз съм щастлив, че  помогнах за саундтрака, особено когато си помисля за обстоятелствата, при които е написана песента … Двама от приятелите ми стояха с мен в моя Апартамент в Лондон и пишеха  текста случайно, докато играят на игра,  ние дори не мислехме, че ще се превърне в песен. След шест месеца намерих текста , написан от тях, аз внезапно  го харесах за саундтрака!
Актьорството е твоята професия, но музиката е твоя личен живот.Защо ние не сме виждали много от твоята музикална страна?
Вие не може да играте просто защото, вие се забавлявате с това (смях) Актьорството не е нещо като това….
Пазиш ли музиката си скрита просто, защото  искаш да я запазиш за себе си или си уплашен от хорската реакция?
Да, защото аз не знам дали ще мога да се справя с критиките относно моята музика. Харесва ми да правя музика и ако издада албум сега, много хора, които мразят популярните неща могат да отидат твърде далеч и да кажат ужасни неща за мен.
Дали негативните критики за музиката ти са повете от негативните критики за твоята игра?
Да, защото  когато става дума за игра съм на мястото, където трябва да се справм с този вид неща. Но когато става въпрос за музика, аз не искам да се изправя и да каже: „Хайде, кажете ми какво мислите за музиката ми“. Не ми пука какво мисли някой, тъй като аз не се  опитвам да продам музиката си, аз не се нуждая да продават музиката си, така че е безсмислено. Аз свиря за моите приятели и за себе си през цялото време. Виждам как хората реагират на по-голямата част от нещата, те са готови да критикуват всичко.

Новият ти филм е все още се заснема . Смяташ ли да искаш три часа почивка , когато искаш да гледаш  игрите за Световната купа?
Не, записвам си ги. Също така искам да има TV на всяка среща с интервюиращия, но те не приемат това (смее се силно).

Знаеш ли къде ще е финалния мач на Световното първенство, на 11 юли?
Аз съм все още тук. Надявам се някои от приятелите ми ще дойде на  посещение. Но аз работя всеки ден, това е малко скучно.

Ти  си толкова зает … какво е определението на един идеален ден за теб?
Не знам. Понякога намирам себе си в тези странни среди заради работата ми … аз  снимам филм в пустинята в Лос Анджелис и аз работя в цирка! Има животни и много интересни неща, всеки ден е различен невероятен ден. Преди няколко дни донесоха влак от  1920 година, който работи с пара и това беше толкова дълъг влак. А сцената е била заснета с помоща на 300 статисти. Това е сцена където те постояват голяма палатка (за цирк) и наистина, с помоща на  много хора палатката беше построена! Всички бяха облечени в стила 1930г. и тъй като бяхме в пустинята и нямаше нищо, което да принадлежеше на съвременния свят. Спрях и се огледах, видях слонове, тигри и един влак с парен локомотив. Дори ако това е чисто художествена литература, но факта, че всичко се случва пред теб го прави съвсем реално и това е едно невероятно изживяване. Мога да правя талкова нещо всеки ден и не ги приема за работа.
Ти работиш с Рииз Уидърспуун в „Вода за Слонове“.Ще започнеш ли да заснемаш твоите сцени?
 Да,ние ще запонем за заснемаме нашите първи сцени. Преди ние участвахме в VanitY Fair заедно.Аз бях нейния син в този филм, а сега ние участваме като двама влюбени. (Смее се.)
Искат ли да те срещнат децата на Рийз Уидърспуун?
Не знам, но аз ги срещнах преди няколко дни и те изглеждаха спокойни…
Ами Ума Търман с която участвате заедно в Bel Ami?
Аз мисля че дъщеря и е фен на филма.Тя идваше с нейни приятели и те искаха автографи.
Ами Ума?
Тя е наистина страхотен,забавен и силен човек.Под силна имам предвид физически силна.В филма аз играя мъжът с лидерски дух а тя играе моята съпруга.Има сцена където я укротявам.  ….(липсват изречения)….

….(липсват изречения)….Четеш ли какво е написано за теб в медията?
-Просто искам да съм готов, да имам отговор за това което и написано.Аз не давам много интирвюта. Правя го основно когато е на лице филмова промоция. Аз рядко излизам навън, така че повечето от нещата които са написани за мен са измислица.

      (останалата част от интервюто е изрязана)

 Как се работи с Кристен Стюарт? По-лесно ли е в сравниние с преди или по-трудно?
Някои неща са по –лесни сега едно от най –  важните неща за Кристен и това, че тя  е много добра актриса. Можеш просто до стоиш и да играеш когато си пратнираш с нея,ти трябва да бъдеш добър в това също, което всъщност е добро нещо.Не е възможно да релаксираш и почиваш докато работиш с нея.Първите два филма, които заснехме бяха по–стресиращи, защото  се налагаше да повтаряме често сцените. Никой от нас не е 60-годишен актьор, който е играл с години ,но ние сме много горди.Специално Кристен, тя е сериозена актриса винаги цели най-доброто.
Сматаш ли, че се грижите един за друг? Например споделяш ли си  мислите , когато смяташ, че една сцена може да бъде заснета по – добре?
Аз съм различен човек, докато играя и съвсем различен, докато се занимавам с кино промоции. Не разбирам хората, които мислят, филмовите промоции за много сериозни неща. Ние сме достигнали третия филм и хората ще гледат нещо с Twilight в заглавието така или иначе и аз няма какво да кажа за това. Но да, на Кристен и харесва да говори за мен и това може да бъде досадно (смее се силно).

 Тя иска ли да се повтаряте често сцените?
Да тя поглежда  рижисьора и казва хайде да го заснемем отново, но това не ни се случва толкова често.

Scans /Translation

Вашият коментар

