Интервю с Ники Рийд за Gurl.com

imagebam.com Понякога, когато гледате красиво момиче, с лъскава коса, прекрасни очи, не ви ли се иска да я ударите? Ето как се чувствахме спрямо Ники Рийд, преди да се запознаем и говорим с нея. Дори вече толкова голяма в Холувуд, тя все още е здраво стъпила на земята и се държи като една от нас.

Може би я знаете от Тринадесет и Здрач, а сега играе в нов филм, Последния летен ден, който ще излезе през септември. Твърди, че не е „смущаващо красива“ и че момчета не се опитват да я свалят веднага, както и, че не е уверена е себе си и често се чувства „неудобно“. Да бе, вярно!

Чухме, че колегата ти DJ Qualls сам те е избрал за ролята на Стефани.
Ди Джей и аз сме приятели, не помня дори от кога… може би от деца. Запознал се със сценария преди мен и когато го попитали кой според него трябва да изиграе Стефани той споменал мен.

Какъв добър приятел! Филмът е доста напрегнат. Веднага ли подписа?
Отначало не бях сигурна за образа заради това, че съм играла като смущаващо красивото момиче, а аз не съм смущаващо красива. Мисля, че когато играеш такива героини хората започват да гледат и на теб по този начин. Тогава говорих с тях, а те си казаха, че не съм чак толкова красива и мога да получа ролята.

Но ти си красива. Може би имаш много фенове, които биха дали всичко за да говорят с теб.
Не знам, мъжете обикновено не ме свалят. Може би защото играя толкова уверена героиня, а понякога се чувствам толкова неудобно. Не знам какво да кажа. А те ме мислят за зла. Просто не се чувствам удобно.

ОК, а какво казваш когато/ако дойдат.
Ако дойдат аз съм много зле с продължене на разговора. Ако някой ми каже „Здрасти. Как си?“ аз казвам „Добре“ и после подминавам. Не е защото се опитвам да съм зла, наистина, чувствам се неудобно.

Мислиш ли, че си пораснала бързо?
Имах сметки за плащане. Семейството ми нямаше много пари, затова трябваше да бъда възрастна и заради тях.

Когато имаш деца искаш ли да се занимават с гимнастика?
(Смее се). Когато имам деца ще ги запиша в музикални класове или на танци, за да станат уникални и да имат нещо свое. Брат ми играеше футбол и това беше неговото нещо.

Source/ преведено от Twifun

Вашият коментар

